BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
hai welc0me to my bl0g yg simple niew,,,jdy jgn lpe f0ll0w ,,,k bye,,,,
Get This Wan Hazel Facebook
Wan Hazel Home
www.fitrah-miew.blogspot.com
duk poampuan 6 juara

Monday, 23 May 2011

lawatan ppd


haha tegugup2 nuc ckp,,,adoiiii,,,gementor seyh,,,
thanks f0r reading

Friday, 20 May 2011

hai,,,bosann r x tau nuc citew pew,,,
thanks f0r reading

maaf

slm hai sye nur fitrah nuc mnx maaf kt sese0wg niew :face23: ,,,klu sye dew wt slh please maafkn sye,,,sye ckp niew khas untukkwn sye,,,☺♥☻♥☺☻♣♦•◘○♠
thanks f0r reading

Wednesday, 18 May 2011

kt k0la,,,

hai,,,:face38: humm k0wg nk tau x :s: kwn sye ann dy ske :face19: sgt kt dx uhh,,,sampai sye b0sann :face61:tiap2 kly rht msty dy nk cec!tew psl dx uhh,,,,kemanew dy peg! nan sye mety dy nk citew psl dx uhh hai ap0lh nk jdy :face11:  k tut jer nk citew bye,,,:128:
thanks f0r reading

Saturday, 14 May 2011


tr!mas dayana,,,tpy model2 nyew x bapew ciut,,,:face43: anyway thanks syg kengkawn sume:h:
thanks f0r reading

Friday, 13 May 2011

taman herba nasuha,,,


best nyew kt sini,,,hah rinduw lk,,,:face12:
thanks f0r reading

 hai sume sye gle-gle gmbire c0z ckang sye adew emotion,,,cm mte bintng niew hahahha,,,:face18: huhhu akhirnye berjeye gak,,,walaupown x diajr 0lh sesiape*eceh-ceh berlgk seyh*:face15:,,,ok e 2 jer nk cecite,,,k bye :86:...

thanks f0r reading

cleverbot,,,



alamk  :face30: semlm an adew hujn rerib0000tttt kt sk0lh,,, :face35:  haha x lh.sebnrnyew adew r dux uhh menanges gly erk dh bes02 pown nk nanges:10:,,,ehhh slh t0pik pulak k cebenrnyew cecite nyew gniew ckang ck0lh sye tgh h0t psl cleverbot,,,tpy bendew uhh x r best sgt haish plik :s:hihi


http://www.cleverbot.com/nk nk link nye x:s::s::s: hah:99:kt stu jer,,,k r bk 0ut niew bye:h:




thanks f0r reading

apabila leleki jatuh cinta,,,

Bila lelaki benar-benar jatuh cinta dan setia pada kekasihnya dgn ikhlas perubahan sikapnya amat mengejutkan..Hati lelaki yg dianggap keras selama ini tiba-tiba secara semulajadi menjadi selembut kapas apabila sudah jatuh cinta dgn relanya.Bahkan lelaki yg mabuk cinta sanggup berkorban dan buat apa sahaja untuk kekasihnya…Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai…Untuk melihat lelaki menangis amatlah payah…

Di antara tanda-tanda lelaki yg jatuh cinta dgn hebat ialah:

1. Dia bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihnya dgn rela bukan krn terpaksa.

2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yg kuat bercakap.

3. Dia banyak menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.

4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap.

5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.

6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga.

7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dgn kekasihnya.

8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.

9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian krn dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.

10. Dia menjadi org yg paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.

11. Dia pandai merajuk hati krn ingin dipujuk oleh kekasihnya.

12. Dia akan mengelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama.

13. Dia sentiasa memastikan keselamatan kekasihnya.

14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.

15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa kasihnya lebih kuat drpd kekasihnya.

16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yg tidak ada urusan penting dengannya.

17. Dia cuba meluangkan lebih byk masa dgn kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kasihnya dgn sabar.

18. Dia membanggakan kekasihnya di depan org lain.

19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dgn cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.

20. Apabila timbul org ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.

21. Dia menganggap kekasihnya sebagai org yg paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.

22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya.

23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan airmata hanya untuk seorang perempuan.

Hawa diciptakan dari rusuk adam.Bukan dari kepalanya untuk dijadikan Pemimpinnya.Bukan dari kakinya untuk dijadikan alasnya .Melainkan dari sisinya Untuk di jadikan tempat hidupnya .Dekat dengan lengannya untuk di lindunginya dan dekat di hatinya untuk di cintainya....

thanks f0r reading

26 jenis leleki yang perempuan menyampah,,,

 




1. Lelaki yang tak boleh bagi komitmen. Katanya rilek dan belum puas enjoy. Ini ke calon nak buat suami? Say sorry and goodbye la..

2. Perempuan paling benci bila lelaki tu tak berdikari dan suka mengeluh. Asyik nak mengeluh je. Asyik nak harap semua orang buatkan. Ingat ada babu nak layan? Ko ingat tenaga org ni free ke? Ada kaki, ada tgn, buat la sendiri.

3. Style lelaki manja dan mengada-ngada. Euww.. geli betul la. Harap muka je handsome tapi rupanya tidur pun still bawah ketiak mak.. ish.. awek pon tak ingin laki anak mak ni.. orang laen pon ada mak gak.. tapi tak la over macam kau.

4. Lelaki ego buat perempuan menyampah je. Meluat tau tak? Ko ingat ko macho sangat ke? Ego tak bertempat. Blah la..

5. Asyik dia je betul. Semua dia nak menang je. Da la tak nak mengaku kesalahan sendiri. Pastu pepandai je tuding salah tu pada orang lain. Dasar jantan tak guna.

6. Lelaki ni pendendam. kalau da break. Tak payah la nak meroyan.. memang ko gila talak ke? Sampai nak ugut-ugut plak? Bodoh ke ape? Sape nak org meroyan mcm ko.

7. Rambut cacak budget mcm david beckham ke? Jgn perasan la. Jgn nak budget hensem sgt la.. style konon! Bila keluar bukan main hensem. Bukan main bersih lg. Tapi part rumah, pehh..mcm tongkang pecah. Mcm kapal nak karam. Pengotor plak tuh.. bakal mentua confirm reject.

8. Seluar londeh-londeh. Nak tayang bontot pe? Ke nak tayang ‘adik’ kau? Dasar jantan gila seks. Tak cukup duit ey nak beli seluar yang sempurna cket?

9. Menyampah betul lelaki kedekut. Dengan awek sendiri pon kedekut sgt. “ u nak buat ape dgn duit ? ckup la I bg rm5.. u ni boros la..” Ape punye perangai la.. tp kalau dgn kwn2, sanggup berhabis… sanggup hutang sana sini… masuk buku! Enjoy sana-sini. Bile susah, awek juga dia cari. Apsal tak cari kwn2 kau? Bodo punye jantan! Sial…

10. Ish. Pompuan mmg fedup dengan laki yg suke ungkit ape kebaikan yg dia buat. Ape yg dia korbankan.. ingat pompuan batak sgt ke? Nak bajek cool la tuh.. sial la wey.. stakat ko nak bgtau satu dunia kebaikan kau, ko mmg xdpt pahala.. dpt dosa je lebeyh

11. Hisshh.. rimas betul. Jgn mengongkong bole x? ko bkn cpe2.. belum jd husband pon. Mak bapak pon tak kesah. Ko nak sibuk2 apahal? Nak g sana sini kena report. Tiap2 minit nak bgtau buat ape? Ape seyh kau? Sial la wey.. mcm xde life tau x!

12. Ah! Yg ni lgi pompuan benci. Jgn nak budget single bole x? ckp je la kau da tunang. Kau da kawin. Susah ke? Xde pompuan nak lyn laki yg gatal2 mcm ni. Ada awek, da ada bini, gatal nak cri lain! Elak kenen simbah asid je.. pegi jauh2.. syuh2..

13. Mata keranjang! Cungkil bijik mata baru tau. Biar buta. Pantang nmpk pompuan lawa, sume kau nak kebas. Ko ingt ko hensem sgt. Muka bersepai. ada haty nak usha.. geli la sial.. euww..

14. Tak malu ey mintak pompuan belanje? Tak gentlemen langsung. Tampal muka kau dgn kulit babi. Nak harap duit pompuan je.

15. Bola. Bola. Bola. Bila musim bola je. Kau msty lesap. Hilang entah ke mana. Bile time mkn ko ada. Tau pulak ko tidur. Nape ko tak mkn je bola tu? Fanatic sgt. Mcm la kau yang main dlm liga eropah tu.

16. Susah btol ko nk bls mcj & pick up call? Dah mati ke? Bgus la. boleh cri yang laen. Buang je henpon tu kat laut.. bg jerong mkn.

17. Pakai bju da mcm pompuan. Ikot shape. Ingat kau lawa sgt ke? Mcm mak nyah. Klu yg keding, lg mcm cicak kobing sial.. tgk pon mcm nak t’keluar isi perut. Muntah hijau.

18. Laki kalau merajuk kalah pompuan. Sakit pale otak nak lyn jantan mcm ni. Better bye2 je..

19. Bulu kaki kau da la serabut. Ada haty nak pakai suar pendek. Bulu da la mcm gorilla. bulu ketiak lg la.. simpan pjg2.. nak muntah tau x! dgn bau nye.. pergghh.. boleh gila..

20. Cepat sgt kecundang! Belum ape2 da tewas. Ape punye jantan la kau ni.. baru suruh lawan cket, da lembik. Cmne la nak jd pelindung pompuan? Tak guna langsung

21. Jangan nak yakin sgt. Esok kecewa, nak gelak2kn ko kuat2.. boleh?

22. Hishh.. tak suke la pakse2 ni.. ingat ni adik dia ke? Helooo.. ko ingt org akan hepi ke if ko wat cmtu? Makin benci ade la wey..

23. Lelaki tunduk! Ikot je ape org suruh. Agaknya, kalau org suruh mkn taek, ko mkn kan?

24. Bajek kau tau sume la.. bile suruh tunjuk, ko ckp ko lupe la.. tak ingat la.. poooraaahh.. penipu je lebey.. bacin sial jantan mcm ni.. apa pun x boleh.

25. Lelaki yang tak caring & tak amek berat lgsg. Ko xnk layan ey? Xpe.. ok. Fine! Cri je laki lain.. apa ada hal.. zaman hari ni, sume pompuan makin cantik la.. ko rasa adil ke laki serabai, selekeh dpt pompuan cantik? Mcm pinang di belah kapak! Cermin diri kau dulu.. beli cermin besar2 tau!

26. Suara kau dan kawan2 kau sgt memekak! Kalau boleh nak satu dunia dgr suara kau yg merdu bak katak! Konon nak bajek cool la.. heloo.. ko mmg agas ey?

thanks f0r reading

Wednesday, 11 May 2011

PlunkBlog:

PlunkBlog:
thanks f0r reading

kEnGkAwAn,,,


huhu yg tdg c0klat uhh farhana,,,n yg sebelh dy uhh hidayati,,,,

yg poampan anis yg lak! lak aminnn,,,

aq yg pakai jam,,yg sebelh jeki,,,

yg tgk izzati ramly,,, yg pakai spek uhh c-qeenn,,n yg tep! skaly zakiah,,,
thanks f0r reading


khas untk bff aq,,,
khas untk kenkwn pompan aq kt kls 6 juara!!!!i luv u all,,,

thanks f0r reading

kt k0la,,,

haha ary uhh kwn sye shahrulkn dy kn cocok gmbo own pakai pembaris mcm owg gle hahaha sye n matul tegelak gle,,,http://www.emocutez.com hhaah x leh thn,,,a1ah nk citew apew ek,,,humm x tau lh,,,http://www.emocutez.com k r bye,,,
glitter-graphics.com
ciptaan hak milik nur fitrah